vendredi 20 août 2010

A PLEASANT HOMEWORK...

UK : This Wednesday, my masters gave me a chair simple. As a loyal slave, I thanked him but, nevertheless, with astonishment.


"Why do they offer me this chair ?"

Seeing my astonishment, I imagine them rejoicing.
But the answer was immediate, a homework would "embellish" my day.
From this chair, I had to make a bondage chair for my pleasure, but especially for one of my masters!
My surprise turned to excitement. I imagined me already tied and tortured on this instrument of torture...
I went to work but with my collar and my leash of course and...crop and whip in the hands of my masters!
If I was clumsy or diligent enough, they reminded me to order.
With a little help from my masters at the end of the day, the chair was almost finished.
The result is superb and excite my imagination.
A few more finishes ... and I can be bounded, tortured, humiliated! Mmmmmmh ...
"Thank you Master!"

Now, dear viewers, you get to be "tortured" ... you have to wait to see pictures of your hostess, tied up on this beautiful chair!


FR : Ce mercredi, mes maîtres m'ont offert une chaise tout simple. En tant que fidèle soumise, je les ai remerciés mais, néanmoins, avec un air étonné.

"Pourquoi m'offraient-ils cette chaise banale?"

Devant mon air étonné, je les imagine jubiler.
Mais la réponse ne se fit pas attendre, un devoir allait "agrémenter" ma journée!
A partir de cette chaise, je devais confectionner une chaise de bondage pour mon plaisir mais surtout pour celui de mes maîtres!
Mon étonnement se transforma en excitation. Je m'imaginais déjà attachée et torturée sur cet instrument de torture...
Je me suis donc mise au travail mais avec mon collier et ma laisse évidemment et ...cravache et fouet dans les mains de mes maîtres!
Si j'étais maladroite ou pas assez assidue, ils me rappelaient à l'ordre.
Avec un peu d'aide de mes maîtres, à la fin de la journée, la chaise était presque finie.
Le résultat est superbe et excite mon imagination.
Encore quelques finitions et ...je pourrai être bondée, torturée, humilée! Mmmmh...

"Merci Maîtres!"

Maintenant, chers voyeurs, à vous d'être "torturés"...vous devrez attendre pour voir les photos de votre hôtesse, bondée sur cette magnifique chaise!


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire